Paprikan....

Igår var vill till Centralsjukhuset och kollade bebis... Åååh så spännande, den lilla paprikan låg och vilade så sött. Han sov. Nu säger jag han.. Varför det..? Jag har hela tiden varit inställd på att det varit en tjej men nu helt plötsligt tyckte jag paprikan såg pojkig ut... Plus att jag tror min mor påverkat mig, hon tror det är en pojke :) 
Jag har en mobilapp som dagligen uppdaterar mig om min graviditet och ger mig tip, enligt denna app är vår bebis stor som en paprika just nu, därav smeknamnet.
Jag fick också reda på att vårt BF blev ändrat till 7 februari, samma dag som min morfar är född. Detta ledde till att jag helt plötsligt började fundera på pojknamn.....
 
 
                                                                
 

Kommentarer:

1 Viktoria/ Stjernfall:

Åh så kul :) Vår pojke föddes på sin gammelmorfars födelsedag (fast han var beräknad 10 dagar senare) och fick därför hans namn :D

Lycka till med bebisen i magen!

Svar: Ja det är lite häftigt om det skulle bli samma dag =) Tack snälla!!
Monya

Kommentera här: