Vagninköp!!!

Åh vilken härlig dag, jag känner mig så inspirerad. Av någon anledning gör jag det extra mycket på hösten och vintern. Nu ser jag fram mot halloween, och börjar även att planera inför julpyntande och julmarknad. Jag tänkte vara med på julmarknaden i Filipstad i år, tror jag. Jag behöver något att planera inför så mina pysselkvällar blir av.
Dessvärre har mina pysselkvällar fått hård konkurrens av inköpta Dvd-boxar med Svenska Hjärtan. Tv-serien som började sändas 1987 och innerst inne är väldigt tragisk. Jag som diggar 80-talet tycker att det kan vara trevligt med en nostalgitripp och serien har blivit vanebildande.
Jag hittade den första inspirerande pysseltidningen inför jul iallafall idag, Allers Julmagasin.
 
Jag har även inhandlat en ny vagn idag!! Jippiejay! Då känns bebisens nedkomst närmare och mer verklig på något sätt. Vi måste ha en syskonvagn och efter många om och men bestämde jag mig för en Carena double swing. Den verkar passa oss bäst. Så nu är det bara att vänta på att den kommer!!
 

Kommentera här: