Kan ingen komma in med en kanelbulle eller två?!

Jag tycker egentligen att det är rätt fjantigt med speciella dagar som man ska fira olika saker.. Bullar, semlor, vad har vi mer?! Men för den skull blir jag detta till trots väldigt sugen.. Mest för alla bilder som huserar överallt där bullmammorna varit duktiga att bakat stora plåtar till sin familj, eller ännu värre, till grannen eller jobbarkompisarna. Jag hinner inte baka till en vanlig vardag ens. När får ni tiden???
Jag försöker att tänka att jag har ett bra heltidsjobb, småbarn, ett hus på drygt 200 kvm, en del andra fritidsintressen och framförallt engagemang för saker som jag vill kunna vara med att stötta i som tar min dyrbara tid. Så.. Det blir inga bullar i mitt hem idag, inte bakade av mig iallafall. Tack och lov har vår snälla granne bakat ;)
 

Kommentera här: