Åh vad jag vill...

Åh vad jag vill, åh vad jag vill, åh vad jag vill MYCKET!! Vilket känns väldigt bra faktiskt. Egentligen.Fast tyvärr är vissa saker lättare än andra att påverka själv..
 
Jag vill:
 
Att alla människor på vår planet ska ha det bra, inga krig, sjukdomar.
Att alla barn ska få växa upp med lika förutsättningar, en utopi. Inga barn ska behöva fara illa.
Människor ska inte bli kränkta.
Djur ska bli behandlade med respekt.
 
Jag försöker att hjälpa på de små sätt man kan. Jag försöker att tänka att kan jag på något sätt hjälpa och stötta människor i min närhet har jag hjälpt till lite iallafall.
Jag ska gå en kurs för att kunna hjälpa människor ännu mer.
Jag ska skänka pengar och saker till människor och djur som behöver dem mer än jag.
(Jag låter som miss America, jag vet)
 
Andra saker jag vill:
 
Bygga upp en e-butik (allra helst en egen butik på lång sikt, när man kan se att det skulle fungera i liten skala)
Rusta lite i vårt vackra hus
Arbeta inspirerande och med mycket utmaningar
Städa vinden
Träffa inspirerande människor
Resa
Besöka loppisar mera
Plugga någon distanskurs
 
Ja listan kan fortsätta. I all evighet..... Tänk om man inte hade saker man ville göra, vad tråkigt!!
 
 

Kommentera här: