Faunascape

Ibland känner man att man behöver lite påfyllnad av positiv energi. Vi var till simhallen idag och fick den. Energin alltså. Jag är en person som ger andra mycket energi (tror jag iallafall) men får inte alltför ofta påfyllnad. Förutom av familjen förstås.. Men jag väljer mina möten med människor väl och idag ledde det till påfyllnad i energibanken! Me like!  
Människor som hela tiden suger ur energin man ger måste man utesluta för att orka. Jag utesluter den personen så gott jag kan. Punkt. 

Jag väljer att få positiv energi av glada trevliga människor, Insta och underbar design. Hittade detta märke. What We Do. De var med på Formexmässan och är ett danskt märke. Jag blev så förälskad i räven. Rävar har något som tilltalar mig, någon form av vishet och mystik. Det är förövrigt väldigt mycket rävar i mitt liv just nu i inredningen. Och! Inte minst i bilen där Ylvis-The Fox spelas på repeat hela resorna.. Har man tur kan man sticka in med något annat.. Imagine Dragons blev också intressant hos dottern, eftersom de sjunger om Monster. 

Dekorationstavlorna heter Faunascape och kan köpas på Etsy.com/WhatWeDoDK


Kommentera här: