Barnkläder, inte lätt....

Jag sitter och nätshoppar... Eller rättare sagt motsvarigheten till "windowshopping".. Kanske kan kalla det lika, man öppnar ju en massa fönster på datorn med och kollar... ?!  Jag kollar på sommarkläder till tjejerna och jag är så kräsen med att det ska vara häftigt,coolt och helst något som inte alla har. Mini Rodini har alltid snygga kläder, även Småfolk. Jag hade velat ha en sommarjacka till lillan (lillan är den större tjejen, mini är minst :) i Småfolk. En cerise med röda äpplen. Jag vet inte ens om det finns, jag har skapat mig den i alla fall.. Det slutar väl med något helt annat förstår jag. Jag är tacksam att Lindex har börjat att producera lite coolare kläder iallafall... För två år sedan köpte jag en så snygg kappa till lillan på Lindex, den var vit med gröna hjärtan, avvikande röda knappar till. Den var så fin, tyvärr har jag inte hittat någon på Lindex i år som riktigt sagt YES! Den vill jag ha!!! än.. Vi får se vad det blir av det hela.....
 
 
                                              
 
 
Babyshop.se säljer Mini Rodini.

Kommentera här: