lillatussilago....

Jag känner mig jättetrött efter en heldag med nya arbetsgivaren, men åh så kul och givande. Att få jobba i ett ungt, trendsättande och framåtsträvande företag med noggrannhet och struktur är bara drömmen för mig. Detta ska bli så kul verkligen!
Nu ska jag vila i helgen och få bort alla hemska bacillusker så är vi på banan igen!
Sitter och slösurfar runt lite, fick ett tips av en kontakt att kolla in lillatussilago.se för att kolla på en flugsvampslampa bland annat, en helcool kitsch-retro sida helt i min smak!



VINTAGE KLÄNNING

VINTAGE BYXOR

Det bästa med sidan är Kokeshi-dockorna jag letat efter, jag diggar dessa skarpt!

KOKESHI DOLL
Bilder: lillatussilago.se

Kommentarer:

1 Lina:

har länkat till dig i mitt senaste blogginlägg, hoppas det var ok. säg till annars så tar jag bort :-)

Kommentera här: