Då kör vi!!! Giveaway!

Då har jag dykt klart i tyghögen och uppmanar ALLA sysugna tygtokiga att ta chansen att vinna en skön hög med blandade gamla fina tyger!





Reglerna är som följer.......




Du kan tävla med upp till 3 lotter i dragningen,

För en lott: Lämna en kommentar till detta inlägg och anmäl dig till tävlingen
För 2 lotter: Lämna kommentar på detta inlägg och länka till tävlingen
För 3 lotter: Lämna kommentar, länka och var regelbunden läsare



Yiiieha!! Lycka till!
Vinnaren dras 30 november!

Kommentarer:

1 Carro:

Vilken rolig tävling :) Synd bara att min sykunskap inte är den bästa...

2 Monya:

Aaah då du e väl med och tävlar, du kan ju ge det till någon som kan hjälpa dig att sy något roligt =)

3 lotte:

sikke en fin give away, jeg er gerne med på 3 lodder :)

4 lotte:

argh jeg kan ikke finde ud af at koble mig på som fast læser kan du hjælpe

5 Monya:

Lotte följ mig via Bloglovin, ute i vänstra hörnet. Det ska fungera hoppas jag! :)

Hör av dig annars!



kram

6 Carro:

Ja det kan jag ju göra ;)

7 Sofia:

Hej,tack för tipset om tävlingen, jag vill givetvis vara med. Tre lotter önskas. :)

8 Carro:

Jag vill gärna vara med och tävla :) Tre lotter önskas!

9 Betina Jensen:

Uh, så fint - den vil jeg gerne prøve at vinde ;O)



Kommentar + fast læser ;)

10 lotte:

det virkede :) tak for hjælpen.



hvor mange lodder deltager du med i min give away

11 Erica - b a g [ e r i c a ]:

Åh jag som är sytokig är gärna med och tävlar!



/Erica

12 Randi:

HEI!! :) Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Jeg trekker veldig gjerne et lodd!! KLEM.

13 Helle:

Lægger hermed et lod i din fine give away - med tak og glæde!!

Helle.

14 Martina Bergkvist:

Jag vill gärna vara med och tävla på alla sätt,

unik blogg, med förtjusande inspiration- helt rätt!



15 Monya Johansson:

Tack alla och tack Martina B, kul att min blogg uppskattas! Hur många lotter vill du ha?

16 Carolina:

Härligt! Jag är med på 1 lott.

17 betine:

Hej Monya



Tak for din søde kommentar på min blog - så fandt jeg jo vej til dig :)



Jeg vil meget gerne være med på 1 lod.



Ha´ en dejlig aften

Kh - Betine

18 Mette:

Sikke en masse lækre stoffer! Jeg vil meget gerne deltage. Jeg tror kun det er med et lod? (fast læser + kommentar)



Hilsen

Mette

([email protected])

19 Malene:

Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder

20 inga:

Very nice gift, I hope for the best.

21 Laila O:

Så flotte stoffer! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-D

God førjulstid!

Laila

22 Carolina:

Härligt! Jag är gärna med på 3 lotter. Ha en bra julmånad!

Ps. Håll utkik, för snart är det giveaway på gång på bloggen!

23 lapappilon:

Hello!

I want to play with you, please enter my name...

I post in my sidebar...

2 lotter

[email protected]

lapappilon.blogspot.com



Hugs

Eva from Serbia



24 Made by Ina:

Jag hoppas så klart på vinst, tar mig en lott ;)



Marina

25 Monya:

Hej Marina!



Tyvärr är vinnaren redan utsedd, men kika in fler gånger för det blir fler giveaways:



Kram

Monya

Kommentera här: